Într-un top al celor mai urmărite zece transmisiuni sportive de la Eurosport România, finala jucată sâmbătă, 27 ianuarie la Australian Open de Simona Halep s-a clasat direct pe locul întâi.
Audiența medie pe minut a finalei feminine de la Australian Open 2018 a fost de 1.389.000 telespectatori din publicul național, în intervalul 10:23-13:47. Dintre aceștia, o treime au reprezentat-o telespectatorii din targetul comercial (în mediul urban, spectatori cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani), cu 392.500 în medie pe minut. La nivelul targetului urban, s-a înregistrat o audiență medie de aproximativ 914.000 telespectatori.
Ratingul Eurosport România pentru această partidă a fost de 7,77% cu un share de 25,62. Finala a ajuns la peste 2,7 milioane telespectatori unici la nivel național.
Audiența înregistrată la finala din 2018 a fost aproape dublă față de fostul loc 1 în topul audiențelor Eurosport România: prima semifinală de Grand Slam din cariera Simonei Halep, disputată împotriva nemțoaicei Andrea Petkovic la Roland Garros, în 2014. Aceasta înregistrase 800.500 telespectatori în medie/minut din publicul național, dintre care 634.500 proveneau din mediul urban.
Foto Mediafax
Simona Halep mai deține un record în topurile transmisiunilor Eurosport România
La nivelul targetului comercial (urban, 18-49 ani), sportiva este personajul principal pentru 7 dintre cele mai urmărite 10 evenimente sportive transmise de Eurosport România. Toate reprezintă semifinale sau finale jucate de actualul număr 2 mondial la turnee de Mare Șlem.
La nivel național, cele 7 meciuri live jucate de Simona Halep la Australian Open au strâns în fața televizoarelor aproximativ 3,3 milioane de români, acestea fiind și cele mai urmărite meciuri ale unui jucător român prezent la Australian Open 2018. Topul celor 10 meciuri live ale participanților români este încheiat de meciurile Mihaela Buzărnescu – Caroline Wozniacki și două partide de pe tabloul de dublu, semifinala Begu / Niculescu – Makarova / Vesnina și ‘sfertul’ Begu / Niculescu – Brady / King.
2018, în transmisiunile Eurosport
Australian Open a deschis un an de maximă importanță pentru Eurosport. Telespectatorii vor putea urmări în exclusivitate unele dintre cele mai bune și mai mari evenimente din calendarul sportiv: Jocurile Olimpice de iarnă de la PyeongChang în februarie, Premier League (august – mai), MotoGP (martie – noiembrie), Roland Garros (mai – iunie), Cursa de 24 ore de la Le Mans în iunie, Turul Franței în iulie împreună cu Wimbledon și US Open la sfârșitul verii. Pentru toate aceste competitii sportive premium, Eurosport oferă brandurilor oportunități unice de asociere, care generează o expunere amplă pe tot parcursul anului 2018. Mărcile comerciale își pot valorifica mesajele prin proiecte speciale realizate în exclusivitate de Discovery Media (www.discoverymedia.ro), regia de vânzări media responsabilă de publicitatea canalelor din portofoliul Discovery România.
ProSport, Eurosport și Virgin Radio au organizat FanZone Simona Halep
Finala de sâmbătă, dintre Simona Halep și Caroline Wozniacki a putut fi urmărită din FanZone-ul organizat de ProSport, Eurosport și Virgin Radio în incinta ParkLake, București. Fanii au trăit cu sufletul la gură cele 170 de minute ale meciului încheiat cu triumful danezei.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER